مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-06اقتصادي

ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 1403 سواحل مکران آغاز به کار کرد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان های چابهار و دشتیاری گفت: در راستای توسعه گردشگری سواحل مکران و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مطلوب، - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان های چابهار و دشتیاری گفت: در راستای توسعه گردشگری سواحل مکران و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مطلوب، فعالیت رسمی ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 1403 سواحل مکران کلید خورد.

خیرالنسا امیری در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: در جلسه ای با حضور فرماندار و سایر مدیران شهرستانی، این ستاد رسما فعالیت خود را آغاز کرد که با توجه به زمان باقیمانده تا نوروز 1403 برنامه ریزی ها جهت ایجاد بسترهای لازم سفری ایمن و خاطر انگیز برای هم وطنان عزیز فراهم شود.

وی افزود: پهنه سواحل مکران با دارا بودن ظرفیت های غنی تاریخی و طبیعی و استقبال گسترده مسافران و گردشگران از سواحل مکران این گنج پنهان متاسفانه فاقد زیرساخت های لازم بوده و این نیازمند تعامل، همسویی و هم افزایی کلیه اعضای ستاد است که زیر ساخت های لازم را در ابعاد مختلف فراهم کنند.

وی تصریح کرد: در این جلسه شرح وظایف دبیران کمیته های10گانه ستاد تشریح و ایجاد دو کمیته سوخت و کمیته فرهنگی و هنری نیز مصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 1403 سواحل مکران آغاز به کار کرد

ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 1403 سواحل مکران آغاز به کار کرد