مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:312023-12-09ورزشي

ماجرای پتروشیمی گچساران و جوانان جویای کار


حال که مسوولان پتروشیمی می خواهند با فشار مسوولان استان و گچساران دری را به روی امثال من جهت اشتغال مجدد باز کنند، شرایطی را گذاشتند که شانس ما زحمتشکان در آن هیچ خواهد بود.

او گلایه مند است که اگر نور چشمی باشد دیگر نتیجه آزمون بین ما و آنها از قبل مشخص است، ما از مسوولان دوای درد خواستیم نه درد دیگر.

وی با اشاره به شرایط جذب نیروی پتروشیمی گچساران افزود: قرار است ما را مجددا به آزمون برده و تمام مراحل مصاحبه و غیره را دوباره و برای بار دوم طی کنیم، که این درست نیست.

یکی دیگر از این کارگران معترض عنوان کرد: حرف ما به مسوولان این است چرا کسی که در سرما و گرما حاضر نشد در شرایط سخت کار کند و به دنبال رفاه خودش بوده الان باید با امثال ما یک جا دیده شود.

وی گفت: حالا اگر نور چشمی باشد دیگر نتیجه آزمون بین ما و آنها از قبل مشخص است، ما از مسوولان دوای درد خواستیم نه درد.

  یکی دیگر از جوانان گچسارانی اظهار کرد: می خواهند آزمون و مصاحبه برگزار کنند آن هم به بهانه اینکه عدالت رعایت شود در صورتی که آنها با این اقدام عدالت محوری را زیرپا می گذارند.

وی افزود: برای برخی مشاغل تعداد نیروهایی که می خواهند زیاد نیست، جالب تر اینکه تعدادی بومی گچساران شرایط آن مشاغل را دارند می توانند آنها را به کار گرفته و از مابقی آزمون بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پتروشیمی گچساران و جوانان جویای کار

ماجرای پتروشیمی گچساران و جوانان جویای کار