مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-02سياسي

اردوی پژوهشی ویژه اساتید و محققین مدارس علوم دینی اهل سنت هرمزگان برگزار شد


معاون پژوهش دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی گفت: بنای ما گفتگوی مقارنه ای است و دوره شکوفایی حوزه های علمیه زمانی بود که اهل سنت و شیعه با هم رفت و آمد داشتند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین  مهدی غلامعلی معاون پژوهش دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی در اردوی پژوهشی ویژه اساتید و محققین مدارس علوم دینی اهل سنت استان هرمزگان در قم، اظهار کرد: برادری امری فراموش شده است که باید بیشتر بر روی آن کار کرد.

وی ضمن ابراز امیدواری بر اینکه روزی برادران شیعه و اهل سنت بتوانند در همین موسسه با هم جمع شده و با هم همفکری کنند، افزود:یکی از برنامه های ما، حضور علماء اهل سنت و شیعه در مناطق یکدیگر است.

معاون پژوهش دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی به تاریخچه موسسه مذاهب اسلامی اشاره کرد گفت: موسسه مذاهب اسلامی در سال 1370 تشکیل شدکه اصل این موسسه برای استان سیستان و بلوچستان بود با این معضل که طلاب شیعی که به استان سیستان و بلوچستان می رفتند این موسسه برای دوره های مختلف ایجاد شد و کم کم گسترش پیدا کرد.

وی ادامه داد: بنای ما گفتگوی مقارنه ای است و دوره شکوفایی حوزه های علمیه زمانی بود که اهل سنت و شیعه با هم رفت و آمد داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی پژوهشی ویژه اساتید و محققین مدارس علوم دینی اهل سنت هرمزگان برگزار شد

اردوی پژوهشی ویژه اساتید و محققین مدارس علوم دینی اهل سنت هرمزگان برگزار شد