مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-03بين الملل

پایان پرونده اختلاف 50 ساله ملکی در دزفول با صلح و سازش


رییس دادگستری دزفول از بسته شدن پرونده اختلاف 50 ساله ملکی در این شهرستان با صلح و سازش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فیصل مزرعه رییس دادگستری دزفول امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 50 سال پیش میان دو خانواده در دزفول بر سر ملکی با مساحت 12 هکتار اختلاف و تنش ایجاد و باعث تشکیل چندین پرونده و شکایت علیه همدیگر در دادسرا و دادگاه دزفول شد.

وی افزود: در این بازه زمانی چندین ساله، خیرین، ریش سفیدان و بزرگان منطقه تلاش های فراوانی جهت حل فصل موضوع بین این 2 خانواده شدند، ولی نتیجه ای حاصل نشد.

مزرعه ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و قدمت اختلاف این 2 خانواده، پرونده برای حل و فصل به شعبه 12 شورای حل اختلاف دزفول ارجاع تا زمینه گذشت و سازش بین آن ها فراهم شود.

رییس دادگستری دزفول اضافه کرد: اعضای این شعبه با همکاری صلح یاران و برگزاری چندین جلسه متعددی و در اقدامی بی نظیر و جهادی توانستند پس از 50 سال اختلاف بین این 2 خانواده توافقی بین طرفین ایجاد و این پرونده را منتهی به صلح و سازش کنند.

وی ضمن تقدیر از اقدام بسیار ارزشمند اعضای این شعبه و همیاران صلح در سازش پرونده های مهم، بر اثرگذاری شورای حل اختلاف در حل و فصل اختلافات مردم تاکید کرد و گفت: شورای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش پرونده های مهم با استفاده از ظرفیت بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان پرونده اختلاف 50 ساله ملکی در دزفول با صلح و سازش

پایان پرونده اختلاف 50 ساله ملکی در دزفول با صلح و سازش