مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:502023-11-29اجتماعي

تدوین برنامه 180 روزه برای دانش آموزان متوسطه دوم در فارس


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس از تدوین برنامه 180 روزه در سال تحصیلی جاری، ویژه دانش آموزان متوسطه دوم خبر داد و گفت: با توجه به تاثیر 50 درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکور و نهایی شدن دروس پایه دهم و یازدهم این برنامه در طول سال آغاز و تا خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/فارس معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس از تدوین برنامه 180 روزه در سال تحصیلی جاری، ویژه دانش آموزان متوسطه دوم خبر داد و گفت: با توجه به تاثیر 50 درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکور و نهایی شدن دروس پایه دهم و یازدهم این برنامه در طول سال آغاز و تا خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

فرشید قاسمی امروز 8 آذر ماه در گردهمایی معاونان و کارشناسان آموزش متوسطه و بیش از 200 مدیر سرآمد در امتحانات نهایی سراسر استان در باشگاه فرهنگیان شیراز گفت: این آیین در راستای تجلیل از مدیران موفق در ارتقای میانگین نمرات امتحانات نهایی مدارس متوسطه دوره دوم استان برگزار می شود.

وی افزود: بر اساس شاخص های تعیین شده این مدیران موفق شدند نمرات میانگین مدرسه خود را افزایش دهند و این امر موجب شد تا رتبه میانگین نمرات امتحانات نهایی استان فارس در کشور از 19 به رتبه 15 ارتقا یابد.

قاسمی بر تلاش بیش از پیش مدیران تأکید و تصریح کرد: در همین راستا در سال تحصیلی گذشته برنامه های متعددی در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه 180 روزه برای دانش آموزان متوسطه دوم در فارس

تدوین برنامه 180 روزه برای دانش آموزان متوسطه دوم در فارس