مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-11سياسي

علت حادثه آتش سوزی منطقه ویژه اعلام شود


نماینده مردم نهبندان و بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: از قوه قضاییه و دستگاه های نظارتی درخواست می شود هر چه زودتر علت حادثه آتش سوزی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند را اعلام و شفاف سازی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی نخعی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی امروز در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه آتش سوزی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند اظهارداشت: هرچند خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت اما در گذشته نیز بارها در زمینه ضعف زیرساخت های فنی و ایمنی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی تذکر داده ام اما کمتر مورد توجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: باز مجدد هم در این زمینه به متولیانی که فقط تعریف و تمجید از بخش خصوصی را بلدند وخیلی از این بخش حمایت نمی کنند تذکر می دهم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رعایت ضوابط فنی و ایمنی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند از قوه قضاییه و دستگاه های نظارتی خواست هر چه زودتر علت حادثه را اعلام و در این زمینه شفاف سازی کنند.

نخعی به ترک فعلی هایی که در منطقه ویژه اقتصادی در زمینه زیرساخت های فنی و ایمنی صورت گرفته اشاره کرد و گفت: به طور حتم باید با این ترک فعل ها و تخلفات نیز برخورد صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت حادثه آتش سوزی منطقه ویژه اعلام شود

علت حادثه آتش سوزی منطقه ویژه اعلام شود