مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:202023-11-28اقتصادي

بیشترین متخلفان در جاده های استان مرکزی چه کسانی هستند؟


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: 90 درصد تخلفات ثبت شده در جاده های استان، مربوط به خودروهای شخصی و بیشترین تخلف سرعت در محورهای سلفچگان-اراک با 7 درصد و آزادراه همدان-ساوه با 6 درصد رقم خورده است.

- ایسنا/مرکزی رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: 90 درصد تخلفات ثبت شده در جاده های استان، مربوط به خودروهای شخصی و بیشترین تخلف سرعت در محورهای سلفچگان-اراک با 7 درصد و آزادراه همدان-ساوه با 6 درصد رقم خورده است.

میثم سیفوری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه 86 دوربین مجهز به سامانه ترددشمار آنلاین در 70 محور مواصلاتی استان فعال هستند، اظهار کرد: بیش از 22 میلیون تردد در آبان ماه سال جاری در شبکه راه های استان توسط دوربین های ترددشمار برخط ثبت شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با بیان اینکه 19 درصد ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است، ادامه داد: عبور این گونه وسایل در آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد کاهش داشته است.

سیفوری ادامه داد: در این بازه زمانی تردد اتوبوس ها در محورهای شریانی استان 162 هزار و 150 دستگاه بوده و نسبت به مدت مشابه 7 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین متخلفان در جاده های استان مرکزی چه کسانی هستند؟

بیشترین متخلفان در جاده های استان مرکزی چه کسانی هستند؟