مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-09اقتصادي

آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی تبریز


مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز، گفت: در پی اجرای احکام قطعی قضایی و برخورد با تخلفات در حوزه تغییر کاربری اراضی کشاورزی، سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز آزاد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز، گفت: در پی اجرای احکام قطعی قضایی و برخورد با تخلفات در حوزه تغییر کاربری اراضی کشاورزی، سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز آزاد شد.

ابراهیم فرقانی در این خصوص، اظهار کرد: با دستور دادستانی طی اجرای احکام موضوع تبصره دو ماده 10 در اراضی کشاورزی باسمنج شهرستان تبریز، 25 مورد تغییر کاربری اراضی تخریب، قلع و قمع و اعاده به وضع سابق شد.

وی با بیان اینکه به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان تبریز جلوگیری می شود، تاکید کرد: اراضی کشاورزی به عنوان ثروت و امانت جامعه برای نسل های آتی است و کسانی که از این ثروت و هدیه الهی استفاده می کنند، همواره موظف اند از آن به طور صحیح بهره برداری و در حفظ و حراست از آن تلاش کنند.

فرقانی با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملّی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تشریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی تبریز

آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی تبریز