مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 01:452023-11-21فرهنگي

پیگیری تکمیل مجتمع فرهنگی هنری فهرج/ هنرمندان دغدغه مندند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن روحی در سفر یک روزه به شهرستان فهرج و در دیدار با هنرمندان این شهرستان با بیان اینکه برای رفع مشکلات حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان ها تلاش می کنیم، - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: به دنبال ایجاد یک سکوی عرضه و فروش دائمی مناسب برای تولید کنندگان مد و لباس ایرانی اسلامی در کرمان هستیم که امیدواریم تا پایان سال به نتیجه برسد و عقب ماندگی ها در این حوزه جبران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن روحی در سفر یک روزه به شهرستان فهرج و در دیدار با هنرمندان این شهرستان با بیان اینکه برای رفع مشکلات حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان ها تلاش می کنیم، گفت: تکمیل مجتمع فرهنگی هنری شهرستان فهرج یکی از دغدغه های جدی هنرمندان است که پیگیر آن هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به اقدامات انجام شده برای حل مشکلات بیمه هنرمندان و اعضای صندوق اعتبار هنر اشاره کرد و افزود: آموزش رایگان هنر یکی از طرح هایی بود که به منظور تحقق عدالت فرهنگی در شهرستان های محروم استان اجرا شد و برای ادامه این طرح پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه حمایت از اهالی فرهنگ و هنر، کانون های فرهنگی هنری مساجد و موسسات در قالب ارائه طرح های منسجم انجام می شود، تصریح کرد: درخشش هنرمندان استان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تکمیل مجتمع فرهنگی هنری فهرج/ هنرمندان دغدغه مندند

پیگیری تکمیل مجتمع فرهنگی هنری فهرج/ هنرمندان دغدغه مندند