مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:002023-11-22اجتماعي

وقوع سرقت از دستگاه های دولتی اسف بار است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: دستگاه های دولتی برای ایجاد ساز و کار حفاظتی در اموال و اماکن خود نباید کوچک ترین غفلتی داشته باشند و هیچ بهانه ای در خصوص اهمال آن ها در ایمن سازی متعلقاتشان پذیرفته نیست.

- محسن خیرمند در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: برنامه های ابلاغی در حوزه پیشگیری و کاهش سرقت، خشونت و تصادفات باید متناسب با وضعیت اقلیمی منطقه بومی سازی شود و ارزیابی درست و صادقا نه ای نسبت به آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه وقوع جرم سرقت از دستگاه های دولتی اسف بار است، تصریح کرد: دستگاه های دولتی برای ایجاد ساز و کار حفاظتی در اموال و اماکن خود نباید کوچک ترین غفلتی داشته باشند و هیچ بهانه ای در خصوص اهمال آنها در ایمن سازی متعلقاتشان پذیرفته نیست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی افزود: بعضی دستگاه ها عدم بودجه را دست آویز انفعال خود در این خصوص قرار می دهند که حتی اگر این مورد هم باشد آنها موظف هستند نیازمندی بودجه خود در این خصوص را باقید فوریت از مراجع ذیصلاح بالادستی مطالبه کنند.

خیرمند گفت: هر طرح و اقدام عمرانی می بایست با در نظرگرفتن نقاط حادثه خیز ترافیکی باشد و بنابراین ضروری است که متولیان حوزه ترافیک، طی یک هم اندیشی نقاط حادثه خیز ترافیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع سرقت از دستگاه های دولتی اسف بار است

وقوع سرقت از دستگاه های دولتی اسف بار است