مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:152023-11-22سياسي

اختصاص بودجه به مهار بیماری های واگیردار دامی و اطفای حریق جنگل ها


بر اساس لایحه بودجه سال 1403، مبلغ 450 میلیارد تومان برای حوادث غیرمترقبه به سازمان دامپزشکی، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری و موسسه تحقیقات سرم سازی رازی اختصاص می یابد.

- بر اساس لایحه بودجه سال 1403، مبلغ 450 میلیارد تومان برای حوادث غیرمترقبه به سازمان دامپزشکی، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری و موسسه تحقیقات سرم سازی رازی اختصاص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش اول لایحه بودجه سال 1403 روز گذشته طی نامه ای از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده و متن کامل این بخش تحت عنوان سقف منابع عمومی دولت و مفروضات منابع و مصارف، امروز منتشر شد.

در تبصره 5 (حوادث غیرمترقبه) این لایحه آمده است: دولت مکلف است از اعتبارات موضوع بند م ماده 28 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) تا مبلغ 100 میلیارد تومان به سازمان دامپزشکی کشور بابت مهار بیماری های واگیر دامی و مشترک بین انسان و دام، تا مبلغ 150 میلیاردتومان به سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برای پیشگیری و اطفای حریق جنگل ها و مراتع کشور و تا مبلغ 200 میلیاردتومان به موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی بابت تولید و ارتقای کیفیت انواع واکسن های مورد نیاز انسان، دام و طیور در قالب اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای جهت هزینه در موارد مندرج در بند م ماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بودجه به مهار بیماری های واگیردار دامی و اطفای حریق جنگل ها

اختصاص بودجه به مهار بیماری های واگیردار دامی و اطفای حریق جنگل ها