مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 18:252023-12-06سياسي

دانشگاه صنعتی بیرجند 30 تفاهم نامه صنعتی و معدنی منعقد کرد


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی بیرجند از امضاء حدود 30 تفاهم نامه پژوهشی با دستگاه های اجرایی و صنایع خراسان جنوبی طی سال گذشته توسط این مرکز آموزش عالی خبر داد.

- یدالله یعقوبی نژاد، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی بیرجند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: ایران جزو کشورهای مقتدر منطقه در حوزه پژوهش و فناوری بوده و در رتبه 15 جهانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه حوزه پژوهش جزو حوزه های بسیار رقابتی و ارزشمند در کشور است، تصریح کرد: در خراسان جنوبی به عنوان استانی که دارای ظرفیت ها و فرصت های بکر بوده، دانشگاه ها بسیار وظیفه سنگینی دارند به این جهت که پروژه ها و مسئله هایی داخل استان تعریف کنند و چه در بخش صنعت، کشاورزی، فناوری اطلاعات که جز سه مقوله اصلی در استان بوده ورود منطقی و هدف گذاری شده ای داشته باشند.

لزوم تعریف پروژه های پژوهشی معدنی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی بیرجند با اشاره به اینکه در استانی قرار گرفته ایم که به لحاظ 65 نوع ماده معدنی موجود در کشور 53 ماده معدنی در آن شناخته شده است، افزود: این استان را به عنوان بهشت معادن می شناسند.

یعقوبی نژاد ادامه داد: به لحاظ تأثیرگذاری معادن بر روی اقتصاد که یکی از اهداف اصلی دانشگاه صنعتی بیرجند است باید پروژه هایی تعریف شود که این پروژه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی بیرجند 30 تفاهم نامه صنعتی و معدنی منعقد کرد

دانشگاه صنعتی بیرجند 30 تفاهم نامه صنعتی و معدنی منعقد کرد