مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-20اجتماعي

آمار نهایی ثبت نام داوطلبان در آزمون سراسری و فرهنگیان اعلام شد


مدیر روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد بیش از یک میلیون و 148 هزار داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 ثبت نام کردند، تعداد داوطلبان آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان نیز به حدود 609 هزار نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، داوطلبان کنکور از پنجم تا پانزدهم آذرماه مهلت داشتند که به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و برای ثبت نام در آزمون سراسری و آزمون فرهنگیان اقدام کنند، اما برخی داوطلبان به دلایلی در این مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشدند که سازمان سنجش مهلت مجدد دو روزه ای در روزهای 27 و 28 آذرماه برای این افراد در نظر گرفت.

علیرضا کریمیان مدیر روابط عمومی سازمان سنجش در این رابطه به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: در مهلت ثبت نام با تاخیر نوبت اول آزمون سراسری1403 و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در روزهای 27 و 28 آذر ماه 17 هزار نفر ثبت نام کردند.

به گفته وی، به این ترتیب بیش از یک میلیون و 57 هزار نفر داوطلب شرکت در نوبت اول آزمون سراسری 1403 شده اند که با احتساب افرادی که متقاضی شرکت گروه های آزمایشی هنر و زبان نیز بوده اند این تعداد به بیش از یک میلیون و 148 هزار داوطلب افزایش پیدا کرده است تعداد داوطلبان آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان نیز به حدود 609 هزار نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار نهایی ثبت نام داوطلبان در آزمون سراسری و فرهنگیان اعلام شد

آمار نهایی ثبت نام داوطلبان در آزمون سراسری و فرهنگیان اعلام شد