مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 07:352023-12-16سياسي

عزیز بی نشان!


می گوید؛ مادرم تا زنده بود روزهای ش را با چشم انتظاری سپری کرد و با 38 سال و 9 ماه چشم انتظاری دار فانی را وداع گفت ولی لالایی اش برای برادرم زمزمه های روز و شبم شده است.

- خبرگزاری فارس مازندران  ـ زهرا طاهری پرکوهی تا حالا فکر کردید شهید گمنام یعنی چه؟ تا حالا فکر کردید وقتی می گوییم شهید گمنام از چه حرفی می زنیم؟ وقتی مزار یک شهید گمنام را می بینید به این فکر کردید در این سال ها که این شهید آرام گرفته خانواده ای در انتظارش به سر می برند؟ *روایت چشم انتظاری می دانید چشم انتظاری یعنی چه؟ می دانید سال ها گوش به زنگ تلفن یا منزل بودن برای رسیدن یک خبر یعنی چه؟ می دانید این همه شهید گمنام که در سراسر ایران به خاک سپرده شدند، یعنی چه؟ وقتی می گوییم شهید گمنام یعنی یک خانواده، یک مادر، یک پدر، یک همسر، یک فرزند، یک خواهر، یک برادر که سال هاست چشم انتظار و سال هاست منتظر یک خبر و شب ها به یک امید می خوابد.

تک تک شان پرگشودند و رفتند، هیچ نام و نشانی از آنان برجا نماند، از آنان در تاریخ به نام کبوترهایی یاد می شود که آشیانه شان را رها کردند تا به جنگ سختی ها و جنگ ناجوانمردی ها بروند؛ آری کبوترانی هستند که بال های شان زیر حجم این همه ناجوانمردی ها شکست و از بین رفت، اما خم به ابرو نیاوردند و همچنان ادامه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیز بی نشان!

عزیز بی نشان!