مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-28سياسي

پرهیزکار: استقامت مردم غزه از انس با قرآن نشأت می گیرد


شهریار پرهیزکار قاری و حافظ قرآن ایرانی گفت: مردم غزه عقبه خوبی در انس با قرآن دارند یعنی در خوشی ها نیز با قرآن مأنوس بوده اند که امروز در سختی نیز با آن مأنوس اند.

- شهریار پرهیزکار قاری و حافظ قرآن ایرانی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، ضمن تسلیت گفتن شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) در دهه اول فاطمیه، درباره جنایاتی که رژیم صهیونیستی در جنگ غزه مرتکب شده است، گفت: در این جنگ شاهد اتفاقات تلخ و شیرین زیادی بودیم.

این جنگ به مردم جهان نشان داد که بدون شک این منطق مقاومت است که حرف اول و آخر را در دنیایی که منطقش زور و جنگ است، می زند نه منطق گفتمان.

پس اینکه عده ای بگویند ما باید بنا را بر دوستی با دشمنان بگذاریم و از مقاومت بپرهیزیم تا مشکلات را با مذاکره و گفتمان حل کنیم، اشتباه است.

بنابراین تِز لیبرالیِ غربی، یک تِزِ منحرف است که از ابتدا باطل بوده است و تا آخر هم باطل خواهد ماند.

ما درباره مقاومت و استقامت آیات متعددی داریم، این همان فرهنگی است که امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مد ظلّه العالی) در انقلاب اسلامی به ما آموختند.

وی ادامه داد: ما یک حق داریم یک باطل، گزینه سومی بین حق و باطل وجود ندارد و در ماجرای جنگ غزه نیز، ما یا سمت حق ایستاده ایم یا سمت باطل، بی طرفی معنایی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیزکار: استقامت مردم غزه از انس با قرآن نشأت می گیرد

پرهیزکار: استقامت مردم غزه از انس با قرآن نشأت می گیرد