مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-14دانش

تجلیل از چهره ماندگار رشته ریاضی کشور در دانشگاه هایتک کرمان


    به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، حسین محبی رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در این مراسم طی سخنانی با تجلیل از مقام علمی و ویژگیهای اخلاقی استاد رجبعلی پور گفت : - به مناسبت هفته پژوهش و فناوری از مهدی رجبعلی پور ریاضیدان و چهره ماندگار رشته ریاضی ایران در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان تجلیل شد.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، حسین محبی رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در این مراسم طی سخنانی با تجلیل از مقام علمی و ویژگیهای اخلاقی استاد رجبعلی پور گفت :  درس علم، زندگی و اخلاق را از استاد رجبعلی پور آموختم.

وی اظهار داشت: ایشان در کلاس های درس همواره دانشجویان را بر تلاش و جدیت و درک عمیق مفاهیم سفارش می کردند.

محبی اقدامات و خدمات استاد رجبعلی پور را در دوران مسئولیت در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماندگار توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد این دانشگاه همواره در زمینه های علمی، پژوهشی و فناورانه پیشگام و سرآمد باشد.

رجبعلی پور معاون اسبق پژوهشی مرکز بین المللی علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی کرمان و عضو پیوسته فرهنگستان علوم ایران در سخنانی از اینکه دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از چهره ماندگار رشته ریاضی کشور در دانشگاه هایتک کرمان

تجلیل از چهره ماندگار رشته ریاضی کشور در دانشگاه هایتک کرمان