مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-17فرهنگي

«ماه پنهان» حاصل چهارماه تلاش بی وقفه است/برای نیمه شعبان برنامه ویژه ای داریم


کارگردان جوان شیرازی که در این شب های فاطمیه مخاطبان زیادی را به تالار حافظ شیراز کشانده است، درباره این اثر و برنامه آتی گروه خود صحبت می کند.

- ماه پنهان حاصل چهارماه تلاش بی وقفه است/برای نیمه شعبان برنامه ویژه ای داریم ایسنا/فارس کارگردان جوان شیرازی که در این شب های فاطمیه مخاطبان زیادی را به تالار حافظ شیراز کشانده است، درباره این اثر و برنامه آتی گروه خود صحبت می کند.

شامگاه روز شنبه، 25 آذرماه، پنجمین اجرای نمایش ماه پنهان به مناسبت ایام فاطمیه، روی صحنه رفت و با استقبال خوبی نیز مواجه شد.

مهدی نعمت اللهی تهیه کننده و کارگردان جوان شیرازی این نمایش در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: برای اجرای این نمایش که زندگی نامه ای از حضرت زهرا(س) بود، نزدیک به چهار ماه پشت سرهم و متوالی در گرما و سرما تمرین کردیم تا بتوانیم آن را به آذرماه برسانیم.

نزدیک به شصت نفر بازیگر در این نمایش نقش آفرینی می کنند، از جمله برخی پیشکسوتان تئاتر استان از جمله سیاوش صفری نژاد، بابک زرنویس زاده و مرتضی محمدی، لیلا کشاورز و عبدالحمید زارع.

وی افزود: اسم پروژه نمایش، ماه پنهان است و برگرفته از نمایشنامه بانوی بی نشان نوشته سیدحسین فدایی حسین، که مقداری تغییر هم در آن ایجاد کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ماه پنهان» حاصل چهارماه تلاش بی وقفه است/برای نیمه شعبان برنامه ویژه ای داریم

«ماه پنهان» حاصل چهارماه تلاش بی وقفه است/برای نیمه شعبان برنامه ویژه ای داریم