مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-18سياسي

نشانه گرفتن انتخابات از سوی دشمن برای کاهش مشارکت مردم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: دشمن انتخابات را برای ضربه زدن به امنیت نظام و کاهش مشارکت مردم هدف قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قاینات، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در مراسم نذر خدمت جمعیت هلال احمر در آرین شهر ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: خداوند را شاکرم که به ما نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را عطا کرد که در سایه آن بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

به گفته وی نهضت خدمت در دولت سیزدهم رقم خورد و مقام معظم رهبری نیز مدام در جمع مسوولان بر این قضیه مهم تأکید دارند و می فرمایند: مسوولان تا نفس دارند باید به این مردم خدمت کنند .

معاون استاندار خراسان جنوبی خدمت به مردم را توفیق بزرگی دانست و افزود: دستگاه های اجرایی و ارگان های نظامی بسیاری داریم که برای آنها در قانون وظایفی مشخص شده به عنوان مثال وظیفه ارتش دفاع از تمامیت ارضی کشور است اما وقتی فرمانده معظم کل قوا به آنان دستور می دهند که دراین زمان خدمت به مردم ارج است ما می بینیم ارتش جمهوری اسلامی ایران هم پای کار می آیند و در حوزه های عمرانی به مردم خدمت رسانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه گرفتن انتخابات از سوی دشمن برای کاهش مشارکت مردم

نشانه گرفتن انتخابات از سوی دشمن برای کاهش مشارکت مردم