مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 00:252023-12-06فرهنگي

سالی که سینمای ایران 80 میلیون بلیت فروخت


از ابتدای امسال بعضی فیلم های کمدی اکران شده رکوردی قابل توجه از خود به جا گذاشتند و حتی یکی از آن ها عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران لقب گرفت که البته در این موضوع باید معیار مقایسه ای درستی نسبت به آثار اکران شده در گذشته در اختیار داشت.

- این روزها از رونق سینما زیاد صحبت می شود؛ رونقی که پس از تعطیلی های مداومی که شیوع کرونا و شرایط اجتماعی بر سینما تحمیل کردند، لفظی مناسب و درست برای پایان یک دوران رکود محسوب می شود اما آیا این روزهای سینما، پررونق ترین روزهای تمام تاریخ سینمای ایران است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از ایسنا، شاخص هایی که برای بررسی عملکردها در یک حوزه یا میزان پیشرفت و پسرفت آن استفاده می شود، از جنبه های مختلف می تواند متفاوت باشد که این مسئله درباره سینما هم صدق می کند.

از یک سال پیش تاکنون مدیران سینمایی تاکید بسیاری بر رونق سینما دارند و حتی اخیرا اعلام شد که علت اختلال در سامانه مدیریت و فروش اکران سینماها (سمفا) بخاطر استقبال زیاد مردم از فیلم های روی پرده سینماهاست.

از ابتدای امسال بعضی فیلم های کمدی اکران شده رکوردی قابل توجه از خود به جا گذاشتند و حتی یکی از آن ها عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران لقب گرفت که البته در این موضوع باید معیار مقایسه ای درستی نسبت به آثار اکران شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالی که سینمای ایران 80 میلیون بلیت فروخت

سالی که سینمای ایران 80 میلیون بلیت فروخت