مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-09اقتصادي

ایلام، مشتری بازار پوشاک تهران


رییس اتحادیه پوشاک استان ایلام گفت: در استان فقط چندین خرده تولیدی پوشاک داریم و عمده پوشاک موجود در بازار ایلام، از تهران تامین می شود.

- ایسنا/ایلام رییس اتحادیه پوشاک استان ایلام گفت: در استان فقط چندین خرده تولیدی پوشاک داریم و عمده پوشاک موجود در بازار ایلام، از تهران تامین می شود.

حسین ملکی با حضور در ایسنا، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات استان ایلام در حوزه پوشاک نداشتن تولیدی است که این مشکل برای این صنعت در استان یک آسیب جدی است.

وی گفت: هزینه های سنگین باربری، تعلق نگرفتن تسهیلات به فعالان این عرصه، وجود کالای قاچاق و نبود شناسه کالا از دیگر مشکلات پوشاک استان ایلام است.

رییس اتحادیه پوشاک استان با اشاره به اینکه چندین خرده تولیدی ، در استان وجود دارد، تصریح کرد: تولید این مراکز بسیار ناچیز است چون از نظر اقتصادی برای آن ها به صرفه نیست.

ملکی با تاکید بر اینکه عرضه و تقاضای پوشاک در استان، برابر نیست، تصریح کرد: متاسفانه از نظر اقتصادی هیچ حمایتی از تولیدی ها نمی شود حتی برخی از نهادها و ادارات برای ایجاد قرار داد در خصوص تولید لباس به استان های مجاور مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه عمده پوشاک موجود در بازار ایلام، از تهران تامین می شود، تصریح کرد: یکی از دلایل افزایش قیمت پوشاک، باربری است چون هزینه های با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام، مشتری بازار پوشاک تهران

ایلام، مشتری بازار پوشاک تهران