مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-20اقتصادي

حجم ترانزیتی کشور از 50 میلیون تن به 94 میلیون تن خواهد رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل ونقل در نشست خبری که روز سه شنبه 28 آذرماه همزمان با دومین روز از هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل، - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل از اختصاص 5.

9 میلیارد یورو از محل فروش نفت برای تکمیل کریدورهای ریلی خبر داد و گفت: طول این محورها 2400 کیلومتر است که اگر تکمیل شود، ظرفیت خطوط ریلی دو برابر می شود و ترانزیت بار از 50 میلیون تن به 94 میلیون تن افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل ونقل در نشست خبری که روز سه شنبه 28 آذرماه همزمان با دومین روز از هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته برگزار شد، در خصوص برنامه های این شرکت در حوزه ریلی گفت: احداث هزار کیلومتر مسیر ریلی توسط شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل ونقل در برنامه توسعه هفتم دیده شده که 3 هزار و .

در حال ساخت قرار دارد و مطالعات حدود 6 هزار و .

هم انجام شده است.

خادمی در خصوص تعهدات این شرکت برای اجرای پروژه ها گفت: نزدیک به 180 هزار میلیارد تومان قرارداد برای اجرای پروژه منعقد شده که 100 هزار میلیارد آن از محل استیجاری است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم ترانزیتی کشور از 50 میلیون تن به 94 میلیون تن خواهد رسید

حجم ترانزیتی کشور از 50 میلیون تن به 94 میلیون تن خواهد رسید