مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-26فرهنگي

مهلت ارسال آثار به جشنواره کتاب و رسانه تمدید شد


دبیرخانه بیست ویکمین دوره جشنواره کتاب و رسانه به دلیل استقبال اهالی این حوزه، مهلت ارسال اثر به این جشنواره را تا دوازدهم آذرماه 1402 تمدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، علاقه مندان به شرکت در بیست و یکمین دوره جشنواره کتاب و رسانه می توانند آثار رسانه ای خود با موضوع کتاب و کتاب خوانی در تمامی قالب های تولید محتوا را در سه حوزه مطبوعات و خبرگزاری ها ، پخش رادیویی و تلویزیونی و رسانه های اجتماعی تا دوازدهم آذرماه 1402 به این جشنواره ارسال کنند.

در این دوره از جشنواره کتاب و رسانه از بهترین ویترین کتابفروشی ها ، شخصیت فعال رسانه ای کتاب و ناشر فعال در استفاده از بسترهای رسانه ای در بخش جایزه ویژه تقدیر خواهد شد و به برگزیدگان در محورهای 19 گانه، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می شود.

دبیرخانه بیست ویکمین دوره جشنواره کتاب و رسانه به دلیل استقبال اهالی کتاب و رسانه، مهلت ارسال اثر به این جشنواره را تا دوازدهم آذرماه 1402 تمدید کرد.

علاقه مندان برای شرکت در بیست ویکمین دوره جشنواره کتاب و رسانه با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به این نشانی   نسبت به مطالعه آیین نامه و ارسال آثار خود اقدام کنند.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره کتاب و رسانه تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره کتاب و رسانه تمدید شد