مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 20:352023-12-20سياسي

ارسال بیش از 25 اثر پژوهشی به دومین جشنواره ملی پژوهشی شهید فخری زاده


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران با بیان اینکه امسال برای اولین بار سامانه جشنواره پژوهشی و ملی شهید فخری زاده با کمک وزیر کشور طراحی شد، - ایسنا/مازندران معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران با بیان اینکه امسال برای اولین بار سامانه جشنواره پژوهشی و ملی شهید فخری زاده با کمک وزیر کشور طراحی شد، گفت: 3 هزار و 938 نفر در این جشنواره شرکت کردند و 25 هزار و 295 اثر پژوهشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

امید محبی عصر 29 آذرماه در دومین جشنواره ملی و پژوهشی شهید فخری زاده که در سالن همایش اتاق بازرگانی استان مازندران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد ضمن اشاره به اینکه شهید فخری زاده سال ها در گمنامی به سر می برد و اجر مجاهدتش را با شهادت گرفت، اظهار کرد: این جشنواره در راستای قدردانی از مقام این شهید برگزار می شود.

وی افزود: هدف از مقاله نویسی کمک به حل مسائل کشور است و مقالات پژوهشی باید دارای راه حل های مهم برای حل مشکلات کشور باشد.

محبی تصریح کرد: مشکلات دانشگاه ها از نسل دوم دانشجویان شروع شد که دانشگاه نسل چهارم باید حل مشکلات کشور برایش دغدغه باشد و پژوهشگران برای کارآفرینی و جامعه بهتر باید حل مسئله کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 25 اثر پژوهشی به دومین جشنواره ملی پژوهشی شهید فخری زاده

ارسال بیش از 25 اثر پژوهشی به دومین جشنواره ملی پژوهشی شهید فخری زاده