مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-05اجتماعي

شهروندان منتظر رویش چتر بهاری باشند


سرپرست اداره سیما و منظر و فضای سبز شهرداری بندرانزلی گفت: روی ساقه درخت و در محل قطع شاخه ها، چسب پیوند استفاده می شود و برای بهار شهروندان منتظر رویش برگ های سبز و به وجود آمدن چتر  زیبایی بر بالای این درختان باشند.

- ایسنا/گیلان سرپرست اداره سیما و منظر و فضای سبز شهرداری بندرانزلی گفت: روی ساقه درخت و در محل قطع شاخه ها، چسب پیوند استفاده می شود و برای بهار شهروندان منتظر رویش برگ های سبز و به وجود آمدن چتر  زیبایی بر بالای این درختان باشند.

فرخنده مقصودی در پی انتشار عکس هایی از هرس درختان بلوار بندرانزلی که باعث ایجاد شبهه و سوالاتی از سوی شهروندان در این مورد شده بود، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این درختان نارون هستند که عمر مفید حداکثر 25 ساله دارند و با توجه به سر آمدن این سن مفید همچنین بیماری موسوم به مرگ نارون که برخی از این درختان دچار آن شده بودند بسیاری از شاخه ها خشکیده و ممکن بود در اثر بارش برف و باران و یا وزش باد، شکسته و سقوط کنند.

وی افزود: پیمانکار جدیدی که برای فضای سبز شهری انتخاب شده نیروی متخصص در همین زمینه است که خودش نهالستان بزرگ نارون دارد و به روش کاملاً علمی و اصولی هرس این درختان را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان منتظر رویش چتر بهاری باشند

شهروندان منتظر رویش چتر بهاری باشند