مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:052023-11-22سياسي

اولتیماتوم پلیس به اوباش؛ ملایمت و ترحمی در کار نیست


اوباشی که بخواهند با قمه، دشنه و کارد جنگی، روند انتظام بخشی و تأمین امنیت جامعه را با اختلال مواجه کنند؛ هر لحظه نگران قفل شدن دستبند قانون بر دستانشان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سعید منتظرالمهدی معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور امروز چهارشنبه اول آذر 1402 طی یادداشتی در خصوص برخورد با اراذل و اوباش گفت: پیشه پلیس در مواجهه با مخلان و تهدیدکنندگان امنیت و آرامش، هرگز ملایمت، تسلیم و ترحم نخواهد بود.

سخنگوی پلیس در ادامه یادداشت آورده است: ایجاد رعب و وحشت توأم با قدرت نمایی همراه با سلاح سرد، طبق قانون، در زمره جرایم تهدید علیه امنیت عمومی است و بی پاسخ نمی ماند.

بسیاری از ناامنی های شهری ناشی از تحرکات ضدهنجاری اوباش شهری است؛ همان هایی که با حمل سلاح سرد و گرم اقدام به قدرت نمایی در انظار عمومی می کنند و اینک که معتقدند کسی که زور دارد شرایط را می سازد، پلیس هم بی هیچ گونه اغماضی آنها را تأدیب و منکوب می کند.

بی شک شرارت در بیشتر مواقع از جهالت نشأت می گیرد، اراذل و اوباش به اشتباه خود را بزرگ و بی رقیب می بینند، از درون تهی هستند و هرگز در بیرون، غنی نخواهند شد و این گونه است که تبدیل به یک اجتماع ستیز و مخل امنیت روانی جامعه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم پلیس به اوباش؛ ملایمت و ترحمی در کار نیست

اولتیماتوم پلیس به اوباش؛ ملایمت و ترحمی در کار نیست