مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-07سياسي

«رسول» را باید با ولایتمداری اش محک زد


مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت عبدالرسول استوار، از یادگاران جنگ تحمیلی و سردار مدافع حرم، امروز، 16 آذرماه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت عبدالرسول استوار، از یادگاران جنگ تحمیلی و سردار مدافع حرم، امروز، 16 آذرماه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) شیراز برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه شهید عبدالرسول استوار، یک مجاهد، مهاجر و مهاجم در راه جهاد بود، گفت: این شهید بزرگوار در هر عرصه ای، خلاق و مبتکر در صحنه حضور داشت.

سردار یدالله بوعلی افزود: این شهید والامقام، یک انسان تحولی و اثرگذار بود و امیدواریم بتوانیم راه او را ادامه دهیم و مورد شفاعتش قرار بگیریم.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) نیز در خصوص شهید استوار گفت: پرداختن به شهید استوار، بدون توجه به خانواده و اطرافیان او، یک بحث ناقص است.

سردار غلامحسین غیب پرور افزود: خانواده شهید استوار زندگی باصفا و ساده داشتند که بر لقمه حلال استوار بود.

والده مکرمه ایشان نیز یک زن پاکدامن و عفیفه بود، و مگر می شود از چنین پدر و مادری، شخصیتی متفاوت از رسول استوار تحویل جامعه شود؟ غیب پرور که از سنین جوانی در کنار رسول استوار بوده و او را به خوبی می شناخته است، در ادامه به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رسول» را باید با ولایتمداری اش محک زد

«رسول» را باید با ولایتمداری اش محک زد