مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-07دانش

تحصیل 32 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این دانشگاه با داشتن بیش از 32 هزار دانشجو، نقش و جایگاه مهمی در پرورش نخبگانی، خلاق و ایده پرداز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، کامبیز نرماشیری در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که با حضور سردار سعید قاسمی، مسئولین و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در سالن همایش های رازی این واحد دانشگاهی برگزار شد اظهار کرد: نقش اساسی و بی بدیل دانشجویان در تعالی و توسعه کشور بر هیچکس پوشیده نیست.

وی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان را به عنوان نیروی انسانی متخصص و متعهد استان برشمرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با داشتن بیش از 32 هزار دانشجو، نقش و جایگاه مهمی در پرورش نخبگانی، خلاق و ایده پرداز دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این دانشگاه به سمت کارآفرین شدن گام های ارزشمندی برداشته است، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با هدف تربیت نیروی مهارتی و کارآفرین، رشته ها و دوره های کارآفرین تاسیس کرده است و با پوشش 40 درصد از دانشجویان کشور، می تواند در راستای مطالبات مقام عظمی ولایت، حضرت آیت الله خامنه ای که تاکید فراوانی بر امیدآفرینی و رفع دغدغه فارع التحصیلان دانشگاهی دارند، ایفای نقش کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 32 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان

تحصیل 32 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان