مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 22:052023-12-14حوادث

97 کیلوگرم حشیش در خروجی شیراز کشف شد


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 97 کیلوگرم حشیش در خروجی شیراز به سمت اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یوسف ملک زاده در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان، شب گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با حساسیت بیشتری نسبت به کنترل خودروهای عبوری پرداخته که در همین حین به یک سواری سمند مشکوک که راننده به محض روییت مامورین با سرعت زیاد از محل متواری می شود.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و در بازرسی از آن 97 کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

قطعات 78 میلیاردی لودر کشف شد جانشین فرمانده انتظامی استان همچنین از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف انواع قطعات قاچاق لودر به ارزش 78 میلیارد ریال در شهرستان کازرون خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده در خصوص این خبر، اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی کازرون در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودورهای عبوری به یک یک دستگاه کامیون حامل کالا مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 کیلوگرم حشیش در خروجی شیراز کشف شد

97 کیلوگرم حشیش در خروجی شیراز کشف شد