مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:462023-11-25سياسي

182 عنوان برنامه ویژه فاطمیه در شیروان برگزار می شود


علی معلم، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهارکرد: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم عزاداری و سوگواری آن حضرت در شیروان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی 22 ایستگاه صلواتی در 22 نقطه شیروان، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی شیروان، در نظر دارد نمایشگاه دختران سرزمین را نیز در 12 نقطه شهر برگزار کند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شیروان افزود: علاوه بر دسته روی در شهرهای شیروان، خانلق، زیارت، لوجلی و قوشخانه، در 20 روستا نیز دسته روی انجام خواهد شد.

معلم در ادامه به گفتمان سازی با موضوع بصیرت فاطمی و عفت فاطمی در 58 مسجد شیروان اشاره و بیان کرد: طرح الگوسازی منصوره آسمانی در 45 پایگاه اموزشی برگزار خواهد شد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شیروان، همچنین از اعزام مشاور خانواده به 25 پایگاه فرهنگی خبر داد و گفت: از اساتید کشوری حوزه علمیه قم دعوت بعمل آمده تا در مساجد، هیئات مذهبی، مدارس، دانشگاه ها و ادارات، سیره حضرت فاطمه (س) را تبیین کنند.

وی از پویش دوم این ایام خبر داد و تصریح کرد: نذر فاطمی مادران با پخت غذا در منزل و توزیع آن بین افراد کم برخوردار انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

182 عنوان برنامه ویژه فاطمیه در شیروان برگزار می شود

182 عنوان برنامه ویژه فاطمیه در شیروان برگزار می شود