مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 08:552023-11-22سياسي

ضرورت تعامل مؤثر ادارات در اجرای سی امین اجلاس سراسری نماز


دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: ادارات و دستگاه های فرهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی سی امین اجلاس سراسری نماز با ستاد اقامه نماز همکاری مستمر و مؤثر داشته باشند.

- ایسنا/اردبیل دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: ادارات و دستگاه های فرهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی سی امین اجلاس سراسری نماز با ستاد اقامه نماز همکاری مستمر و مؤثر داشته باشند.

الله شکر عبدی اول آذر در کمسیون تخصصی نماز از برگزاری اجلاس سراسری نماز در اواخر آذرماه خبر داد و گفت: جلسه کمیسیون تخصصی سی امین اجلاس سراسری نماز در ادارات اردبیل و ستاد اقامه نماز استان برگزار می شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با اشاره به برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه به میزبانی استان زنجان گفت: قرار بر این است پیش از برگزاری اجلاس سراسری در نیمه دوم آذرماه پیرامون شناخت موضوعات و مشکلات مرتبط با نماز نسل نو در سطح ملی و استانی، کمیسیون های تخصصی تشکیل شود.

عبدی هدف از تشکیل کمیسیون های تخصصی اجلاس سی ام را شناسایی مشکلات، مسائل و موانع رونق نماز در مدارس، دانشگاهها، مساجد عنوان کرد و ادامه داد: در این کمیسیون ها راهکارهای عملی درونی سازی فرهنگ نورانی نماز در بین نسل نو با استفاده از مطالعات کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعامل مؤثر ادارات در اجرای سی امین اجلاس سراسری نماز

ضرورت تعامل مؤثر ادارات در اجرای سی امین اجلاس سراسری نماز