مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-20ورزشي

نیان الکترونیک در اندیشه پیروزی


عصر امروز دو تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد و چادرملو اردکان به مصاف هم خواهند رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال، عصر امروز چهار شنبه از ساعت 16:00 در سالن مهران مشهد میزبان تیم چادرملو اردکان است.

نیان الکترونیک در حالی پا به این دیدار می گذارد که در 5 بازی آخر خود 4 شکست و تنها یک پیروزی را بدست آورده و هفته گذشته نیز در مقابل تیم شهرداری ارومیه تن به شکست 3 بر 2 داده است و با 15 امتیازدر رتبه دهم جدول قرار گرفته است.

در آن سوی میدان نیز تیم چادرملو اردکان نیز از 5 دیدار آخر خود 3 دیدار را با پیروزی پشت گذاشته و 2 دیدار را واگذار کرده است و هفته گذشته نیز در مقابل تیم طبیعت با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیده است و با 18 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد.

شاگردان حامد صمدی در تیم نیان الکترونیک که طی 2 بازی اخیر خود با نتایج 3 بر 2 تن به شکست داده است در بازی فردا که مقابل هواداران خود به میدان خواهند رفت محکوم به برد هستند تا بتوانند شرایط بهتری در لیگ برتر والیبال داشته باشند.

تیم مشهدی نیان الکترونیک تا قبل از دیدار با تیم چادرملو اردکان تاکنون در این فصل از رقابت های لیگ برتر والیبال ایران، 4 بازی را در سالن مهران و در مقابل هواداران خود به میدان رفته ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیان الکترونیک در اندیشه پیروزی

نیان الکترونیک در اندیشه پیروزی