مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-20سياسي

دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان اردبیل برگزار می شود


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دومین کنگره بزرگ داشت بانوان تأثیرگذار استان در 8 محور و با مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی هم زمان با هفته زن خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دومین کنگره بزرگ داشت بانوان تأثیرگذار استان در 8 محور و با مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی هم زمان با هفته زن خبر داد.

به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، افسانه جهانی در نشست کارگروه امور بانوان استان با محوریت برنامه ریزی برای بزرگ داشت هفته زن و روز مادر، بیان کرد: دومین کنگره بزرگ داشت بانوان تأثیرگذار استان هم زمان با هفته زن با هدف معرفی الگوی زن ایرانی - اسلامی، تقویت جریان زن انقلابی با محوریت الگوی سوم زن ، معرفی زنان نخبه، گسترش فرایند شناسایی و معرفی بانوان تأثیرگذار ملی و استانی و فراهم سازی زمینه ارتباط نخبگان، کارآفرینان و کنشگران و فعالان در حوزه زنان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کنگره در استان ها با 2 دبیر علمی و اجرایی و در قالب 8 کارگروه فعالیت خواهد کرد، افزود: تمامی دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی در برگزاری کنگره بزرگداشت زنان تأثیرگذار هم زمان با روز زن مشارکت می کنند و در این زمینه معرفی بانوان تأثیرگذار در بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان اردبیل برگزار می شود

دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان اردبیل برگزار می شود