مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-07حوادث

دستگیری 5 مخل نظم و امنیت در بخش مرکزی نیشابور


فرمانده انتظامی نیشابور از وقوع نزاعی دسته جمعی با سلاح سرد و اسلحه شکاری و دستگیری 5 مخل نظم و امنیت در یکی از روستاهای بخش مرکزی نیشابور خبر داد.

- سرهنگ حسین احمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای بخش مرکزی نیشابور ماموران یگان امداد و کلانتری 11 طالقانی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی نیشابور با اذعان به اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد، 8 نفر به دلیل اختلافات قبلی با سلاح شکاری غیرمجاز و سلاح سرد با یکدیگر درگیر شدند، افزود: 4 فرد عادی و 4 نفر از شرکت کنندگان در نزاع بر اثر تیراندازی مجروح و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با ذکر این نکته که تاکنون تعداد 5 متهم این نزاع دستگیر شدند، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد و تلاش برای دستگیری بقیه شرکت کنندگان در نزاع ادامه دارد.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: بزرگان و معتمدان روستا ها با توجه به جایگاه و نفوذشان می توانند با میانجیگری و وساطت به موقع از وقوع و یا افزایش دامنه نزاع ها قبل از بروز حوادث ناگوار جلوگیری و پلیس را در برقراری نظم و امنیت کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 5 مخل نظم و امنیت در بخش مرکزی نیشابور

دستگیری 5 مخل نظم و امنیت در بخش مرکزی نیشابور