مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-14اقتصادي

مهارت آموزی مهم ترین راه ایجاد اشتغال است


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آموزش های فنی و مهارت آموزی، مهمترین راه ایجاد اشتغال است و سازمان فنی و حرفه ای رسالت تأثیرگذاری در این حوزه دارد.

- ایسنا/لرستان معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آموزش های فنی و مهارت آموزی، مهمترین راه ایجاد اشتغال است و سازمان فنی و حرفه ای رسالت تأثیرگذاری در این حوزه دارد.

محمود کریمی بیرانوند امروز (23 آذر ماه) در بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای لرستان، با تأکید بر اینکه آموزش های مهارتی باید متناسب با بازار کار و در راستای اشتغال متقاضیان ارائه شود، اظهار کرد: نیازسنجی مراکز آموزشی در راستای تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر با توجه به نیاز بازارهای کار می تواند هم یک سرمایه گذاری روی نیروی انسانی دارای مهارت باشد و هم نیاز واحدهای اقتصادی به کارجوی ماهر را رفع کند و اشتغال را در کشور رونق دهد.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی به مردم، تلاش برای گسترش آموزش های فنی و حرفه ای، توسعه مراکز مردمی برای این آموزش ها و کمک به آموزش اشتغال خانگی و چرخه کامل آموزش ها که منجر به تولید جامع در تولید و خدمات می شود، اهمیت ویژه ای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی مهم ترین راه ایجاد اشتغال است

مهارت آموزی مهم ترین راه ایجاد اشتغال است