مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-10بين الملل

حزب الله پاسخ تشدید تنش اسراییل را با سلاح و اهداف جدید خواهد داد


عضو فراکسیون وابسته به حزب الله در پارلمان لبنان گفت که مقاومت با حملات منحصربه فرد جدید چه در سطح سلاح چه در سطح اهداف، به تشدید تنش دشمن صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسن فضل الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت (وابسته به حزب الله) تأکید کرد که حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، مصداق تنشزایی جدید است.

فضل الله با بیان اینکه حملات صهیونیستها مانع از آن نخواهد شد که حزب الله از دفاع لبنان و کمک به غزه دست بردارد، گفت: مقاومت با حملات منحصربه فرد جدید چه در سطح سلاح چه در سطح اهداف، به این تشدید تنش دشمن پاسخ خواهد داد.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه در نتیجه تجاوزات رژیم اسراییل از هفتم اکتبر تا کنون به 17997 نفر افزایش یافته است.

این نهاد فلسطینی با اشاره به اینکه 49 هزار و 229 نفر نیز زخمی شده اند، تأکید کرد: طی ساعات گذشته، 297 نفر به شهادت رسیده اند و هنوز نیز قربانیان زیادی در زیر آوار قرار دارند.

جنبش حزب الله لبنان در ادامه حمایت از مردم غزه، ساعت 15 به وقت محلی، محل تجمع نظامیان اسراییلی را بین مناطق زبدین و الرمثا واقع در مزارع شبعا هدف قرار داد.

نیروهای مقاومت لبنان در ادامه، ساعت 15 و 30 به وقت محلی، مقر العباد را که سربازان اسراییلی در آن سنگر گرفته بودند، هدف حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله پاسخ تشدید تنش اسراییل را با سلاح و اهداف جدید خواهد داد

حزب الله پاسخ تشدید تنش اسراییل را با سلاح و اهداف جدید خواهد داد