مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-10سياسي

عطر شهید گمنام در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان پیچید


اولین مقصد شهید گمنام در میهمانی بزرگ مردم رفسنجان در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، شهر سرچشمه و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بود.

- ایسنا/کرمان اولین مقصد شهید گمنام در میهمانی بزرگ مردم رفسنجان در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، شهر سرچشمه و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بود.

امروز 19 آذرماه پیکر مطهر یک شهید گمنام بر روی دستان کارگران این مجتمع تشییع و آیین وداع با این شهید گرانقدر پس از حضور در قسمت های مختلف کارخانه مس سرچشمه و تجدید پیمان کارگران این مجتمع بزرگ صنعتی و تولیدی با پیکر مطهر شهید خوش نام، در شهر سرچشمه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیکر مطهر این شهید گرانقدر تا روز شنبه 25 آذرماه میهمان مدارس، دانشگاه ها، هیئت های مذهبی و تکایایی که از قبل درخواست داده شده و برنامه ریزی صورت گرفته، خواهد بود.

مراسم رسمی استقبال از سه شهید گمنام در رفسنجان روز یکشنبه 26 آذر ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها از ساعت 14 در محل میدان ابراهیم شهر رفسنجان برگزار می شود و مراسم تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام در شهر رفسنجان در همان روز خواهد بود.

پیکر مطهر شهید گمنامی که مقرر شده در روستای رکن آباد نوق دفن شود، طبق زمانبندی از قبل تعیین شده در روز پنجشنبه 30 آذر ماه جاری انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطر شهید گمنام در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان پیچید

عطر شهید گمنام در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان پیچید