مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:152023-11-28اجتماعي

افزایش نسبی شاخص آلایندگی در هوای استان سمنان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از افزایش نسبی شاخص آلایندگی در هوای استان سمنان خبر داد.

- محمد حمیدی شامگاه 6 آذر در جلسه کارگروه اضطراری آلودگی هوا استان اظهار کرد: شاخص آلایندگی در استان در برخی نقاط به 150 نیز رسیده است.

وی تاکید کرد: با توجه به آلایندگی موجود در هوای این استان، گروه های پرخطر، سالمندان و کودکان در روزهای آینده از حضور و فعالیت در محیط باز به دلیل افزایش نسبی شاخص آلایندگی در هوای استان سمنان خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: طبق اعلام هواشناسی و محیط زیست استان به دلیل پدیده های جوی ناشی از سرمای هوا، شاخص آلایندگی در دو روز اخیر به بالای 100 و حتی نزدیک 150 رسیده است.

وی بر لزوم محدودیت حضور و تردد گروه های پرخطر در این هوا تاکید و خاطرنشان کرد: دستگاه های نظارتی و از جمله حفاظت محیط زیست استان در این شرایط حضور بیشتری بر فعالیت واحدهای صنعتی خواهند داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاتدار سمنان با اشاره به اینکه طبق گزارش هواشناسی هوای استان سمنان در چند روز آینده مساعدتر خواهد شد، گفت: به آموزش و پرورش استان توصیه می شود که برای کاهش حضور نوآموزان پیش دبستانی و دانش آموزان ابتدایی در فضای باز در شهرهای آلوده برنامه ریزی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نسبی شاخص آلایندگی در هوای استان سمنان

افزایش نسبی شاخص آلایندگی در هوای استان سمنان