مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-28بين الملل

تل آویو سکوتش را درباره آمار زخمی های جنگ غزه شکست


روزنامه عبری «هاآرتص» امروز سه شنبه، 28نوامبر در گزارشی نوشت که ارتش اسراییل پس از هفته ها خودداری از افشای آمار زخمی های خود در نبرد زمینی با نوار غزه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که تعداد زخمی هایش در غزه از 1000 نظامی گذشته و حال 202 نفر از آن ها که جراحات شدید برداشته اند را بحرانی توصیف کرد.

طبق ارقام فاش شده ارتش رژیم صهیونیستی از میزان زخمی ها،  320 نفر از آنها جراحات متوسط دارند ​​و 470 نظامی دیگر اسراییلی نیز، دارای جراحات جزیی هستند.

روزنامه هاآرتص در ادامه گزارشش از این آمار، با تاکید بر اینکه ارتش تل آویو همچنان از انتشار تعداد مجروحان و وضعیت آن ها توسط بیمارستان ها و منابع پزشکی جلوگیری می کند ، نوشت: گفته می شود که از میان زخمی های با شرایط وخیم، تنها 29 نفرشان در بیمارستان ها هستند؛ اطلاعاتی درباره سرنوشت زخمی های بدحال دیگر در دست نیست.

این رسانه عبری با تشکیک در وضعیت سایر زخمی های ارتش رژیم صهیونیستی، گزارش داد: از میان سربازانِ با جراحات متوسط، فقط 183 نفر و از بین زخمی شده های جزیی هم تنها 74 نفر در بیمارستان ها تحت درمان هستند.

    شبکه 12 تلویزیون اسراییل هم شب گذشته در گزارشی اعلام کرد که ارتش، تعداد 1210 مجروح خود از ابتدای حمله زمینی به نوار غزه را که طی درگیری با نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو سکوتش را درباره آمار زخمی های جنگ غزه شکست

تل آویو سکوتش را درباره آمار زخمی های جنگ غزه شکست