مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 21:452023-11-22سياسي

توصیه مصباحی مقدم به شورای نگهبان


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مصباحی مقدم با بیان اینکه رقابتی بودن انتخابات از مطالباتی است که همواره جریانات مختلف سیاسی داشته اند، خاطرنشان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، غلامرضا مصباحی مقدم با اشاره به راهبردهای نظام در افزایش مشارکت در انتخابات، اظهار داشت: برگزاری انتخابات پر شور می تواند مظهر قدرت ملی و بازدارنده از فشار دشمنان باشد که تضمین کننده آینده کشور است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری 4 موضوع سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را در آغاز سال 1402 جزو راهبردهای نظام برای انتخابات مطرح کرده اند که میزان پایبندی به این اصول، معیار سنجش افراد و احزاب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به راهبرد سلامت در انتخابات، تصریح کرد: در انتخابات وقتی صحبت از سلامت، مشارکت و امنیت است، جمهوری اسلامی نگرانی بابت این موضوعات ندارد و به نوعی از آرا به عنوان امانت مردم صیانت می شود.

مصباحی مقدم راهبرد امنیت در انتخابات را از وظایف مهم وزارت کشور دانست و اظهار کرد: الحمدالله جمهوری اسلامی ایران در بحث تأمین امنیت انتخابات هیچگاه مشکل و نگرانی نداشته است؛ ان شاالله به لطف خدا در این انتخابات هم امنیت برقرار خواهد بود.

وی با اشاره به مسئله رقابت به عنوان راهبرد سوم در انتخابات، افزود: مخاطبان این راهبرد شورای نگهبان، هیأت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه مصباحی مقدم به شورای نگهبان

توصیه مصباحی مقدم به شورای نگهبان