مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 00:402023-12-01حوادث

3 نفر در پارس آباد مغان بر اثر گاز گرفتگی جان باختند


سه نفر در شهرستان پارس آباد مغان بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، این حادثه دیشب در روستای مرتضی کندی از توابع بخش تازه کند شهرستان پارس آباد در شمال استان اردبیل رخ داد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازاولیه حادثه ، نشت گاز مونوکسید کربن از بخاری گازی منزل مسکونی، این حادثه ناگوار را رقم زده است.

با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و استفاده خانواده ها از انواع وسایل گرمایشی به ویژه بخاری گازی، انتظار می رود که شهروندان نکات ایمنی را رعایت کرده و از سالم بودن وسایل گرمایشی اطمینان حاصل کنند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، کم دقتی در استفاده از وسایل گرمایشی در مکان های سربسته و منازل مسکونی و عدم رعایت هشدارهای امنیتی و سهل انگاری را از جمله علل گازگرفتگی اعلام کرده است.

گفتنیست، در روزهای اخیر در پی سرد شدن هوا، استفاده از وسایل گرمایشی در اردبیل آغاز شده و مخاطرات استفاده از این تجهیزات نیز افزایش یافته است.

به رغم هشدارهای صادر شده توسط شرکت گاز و مرکز فوریت های پزشکی، همه ساله افراد زیادی دچار مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن می شوند.

کارشناسان استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، بررسی باز بودن دریچه ها و لوله های بخاری، فراهم سازی شرایط تهویه هوا در منازل دارای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نفر در پارس آباد مغان بر اثر گاز گرفتگی جان باختند

3 نفر در پارس آباد مغان بر اثر گاز گرفتگی جان باختند