مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-16اجتماعي

ثبت نام «پویش مهر رییس جمهور» در مدارس کردستان آغاز شد


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان از آغاز فرآیند ثبت نام «پویش مهر رییس جمهور» در کردستان خبر داد و گفت: این پویش از دهه آخر آذر ماه در مدارس کردستان آغاز شده است.

- ایسنا/کردستان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان از آغاز فرآیند ثبت نام پویش مهر رییس جمهور در کردستان خبر داد و گفت: این پویش از دهه آخر آذر ماه در مدارس کردستان آغاز شده است.

عزت الله طیبی راد امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آیین بازگشایی سال تحصیلی جدید رییس جمهور با حضور در جمع دانش آموزان نسبت به تغییر نام طرح پرسش مهر رییس جمهوری به پویش مهر و روند اجرایی آن اقدام کردند.

وی افزود: از جمله تفاوت های طرح پویش مهر با پرسش مهر، این است که این طرح به دلیل ماهیت پویشی خود، دارای استمرار زمانی است و دانش آموزان پس از جمع آوری اطلاعات و تولید آثار خود می توانند آثار را به صورت میدانی به نمایش عمومی بگذارند و به روایت آن ها بپردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش کردستان بیان کرد: دستورالعمل پویش ملی مهر در نظر دارد با اضافه کردن قالب و بستر جدید و تغییر در ملزومات اجرایی طرح، با استفاده از ظرفیت های میدانی و روایتگری مستمر دانش آموزان از پیشرفت های کشور، کیفیت اجرایی آن را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام «پویش مهر رییس جمهور» در مدارس کردستان آغاز شد

ثبت نام «پویش مهر رییس جمهور» در مدارس کردستان آغاز شد