مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-22سياسي

خدمات بسیج اصناف در 100 هزار نقطه با هز1ر گروه جهادی


بسیج اصناف همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در قالب 40 گروه جهادی در 100 هزار نقطه با هز1ر گروه جهادی به مردم خدمت رسانی می کند.

- مجید اصلانی، رییس بسیج اصناف استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارداشت: بسیج اصناف همزمان با گرامیداشت هفته بسیج با توجه به ظرفیت هایی که دارد، در قالب  40 گروه جهادی به مردم خدمت رسانی می کند.

وی افزود: این گروه های جهادی متشکل از 310 نفر با هدف محرومیت زدایی، 6 هزار خدمت فنی و تخصصی به بیش از 70 هزار نفر از مردم محروم در 28 شهرستان استان اصفهان خدمت رسانی می کنند.

  اصلانی خدمات رسانی گروه های جهادی بسیج اصناف را شامل تعمیرات لوازم خانگی، لوله کشی آب و گاز، جوشکاری، بازسازی و ساخت منزل، کمک به بازسازی مدارس در نقاط محروم، تهیه بسته های معیشتی برای محرومین، تهیه جهیزیه، خدمات پزشکی و درمانی، آرایشگری، تعمیرات کفش اعلام کرد.

رییس بسیج اصناف استان اصفهان گفت: بسیج اصناف در همه شهرستان ها در طول سال به مردم خدمات ارائه می کند در هفته بسیج این خدمات  به صورت ویژه که با نام مبارک یک شهید عزیز مزین شده است تا نورانیت شهدا هم به این خدمات برکت دهد ارائه می شود.

  بسیج اصناف کشور با شعار  100 هزار نقطه،  هزار گروه جهادی در هفته بسیج مشغول به خدمت رسانی و محرومیت زدایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات بسیج اصناف در 100 هزار نقطه با هز1ر گروه جهادی

خدمات بسیج اصناف در 100 هزار نقطه با هز1ر گروه جهادی