مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 06:002023-11-23بين الملل

شهادت 5 رزمنده حزب الله از جمله فرزند رییس فراکسیون «الوفاء» در جنوب لبنان


حزب الله لبنان رسما در بیانیه ای شهادت 5 نفر از رزمندگان خود از جمله «عباس محمد رعد» فروند نماینده پارلمان بر اثر حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان را تسلیت گفت.

- شهادت 5 رزمنده حزب الله از جمله فرزند رییس فراکسیون الوفاء در جنوب لبنان حزب الله لبنان رسما در بیانیه ای شهادت 5 نفر از رزمندگان خود از جمله عباس محمد رعد فروند نماینده پارلمان بر اثر حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حزب الله لبنان دیشب در بیانیه ای اعلام کرد که با کمال افتخار و سربلندی، شهادت رزمنده عباس محمد رعد (فرزند محمد رعد رییس فراکسیون مقاومت الوفاء در پارلمان لبنان) از منطقه جباع در جنوب لبنان، رزمنده خلیل جواد شحیمی از منطقه مرکبا در جنوب لبنان، مجاهد احمد حسن مصطفی از منطقه حولا در جنوب لبنان، مجاهد محمد حسن احمد شری از شهرک خربه سلم در جنوب لبنان و مجاهد بسام علی کانجو از منطقه شقرا در جنوب لبنان را اعلام می کند.

خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد که پنج شهید نامبرده حزب الله در حمله رژیم اسراییل به خانه ای در شهر بیت یاحون در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 5 رزمنده حزب الله از جمله فرزند رییس فراکسیون «الوفاء» در جنوب لبنان

شهادت 5 رزمنده حزب الله از جمله فرزند رییس فراکسیون «الوفاء» در جنوب لبنان