مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-07سياسي

برای مقابله با جنگ اقتصادی نیاز به کار جهادی داریم


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: برای مقابله با جنگ اقتصادی، امروز نیاز به کار جهادی مدیران و مسئولان داریم.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: برای مقابله با جنگ اقتصادی، امروز نیاز به کار جهادی مدیران و مسئولان داریم.

عبدالوحید محمدی، امروز(16 آذر) در یادواره شهدای جهاد کشاورزی کرمانشاه، با بیان اینکه بر مبنای رخدادهای این روزهای غزه می توانیم به اهمیت کار رزمندگان دوران دفاع مقدس پی ببریم، گفت: اگر رزمندگان دوران دفاع مقدس نبودند، وضعیت امروز غزه را در همه استان های کشور شاهد بودیم.

وی افزود: حوادثی که طی دو ماه گذشته در غزه رخ داده و کودک کشی ها و کشتارهای صورت گرفته از طرف مدعیان حقوق بشر و دموکراسی، چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به همگان نشان داد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است، تاکید کرد: اگر جانفشانی شهدا و از خودگذشتگی های رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود، امنیت و آسایش امروز را در کشور نداشتیم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردار هم برای دفاع از خود در برابر دشمنان نداشتیم و هیچ کشوری به ما سیم خاردار هم نمی فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با جنگ اقتصادی نیاز به کار جهادی داریم

برای مقابله با جنگ اقتصادی نیاز به کار جهادی داریم