مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 00:002023-11-29سياسي

بررسی اقدامات هرمزگان در طرح جوانی جمعیت


در نشست تخصصی استاندار هرمزگان با دبیر ستاد جوانی جمعیت و مسئولان درمانی استان، اقدامات صورت گرفته در هرمزگان در جهت افزایش باروری و زادآوری مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شکیبا محبی تبار دبیر ستاد جوانی جمعیت و مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در امور بانوان امروز در سفر به استان هرمزگان با مهدی دوستی استاندار هرمزگان دیدار و گفت وگو کرد.

  استاندار هرمزگان در این دیدار گفت: در استان هرمزگان مشارکت اجتماعی بانوان بسیار فعال است و بانوان در عرصه های مختلف حضور پرشوری دارند.

  مهدی دوستی افزود: رهبر معظم انقلاب در زمینه های مختلف به استان هرمزگان و به ویژه جزایر این استان توجه دارند که یکی از این موارد، بانوان و فرزندآوری است.

  دوستی بیان کرد: در استان هرمزگان به منظور کمک به زوج های جوان، مراکز درمان ناباروری راه اندازی شده است و به این زوج ها خدمات درمانی ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: در استان گروه های جهادی و مردمی فعالیت دارند و یکی از خدمات درمانی که ارائه می کنند، خدمات ناباروری زوج ها می باشد.

دوستی عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی به دلیل اینکه در ارتباط با بخش زیادی از مردم می باشد خدمات متنوعی به آنها ارائه می کند و در زمینه ناباروری نیز این سازمان در استان خدمات ارائه می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اقدامات هرمزگان در طرح جوانی جمعیت

بررسی اقدامات هرمزگان در طرح جوانی جمعیت