مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:052023-11-25سياسي

بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی بوده که دنیاطلبی در آن جایگاهی ندارد.

- ایسنا/اصفهان رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی بوده که دنیاطلبی در آن جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام علیرضا محبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فرد بسیجی باید شاخصه های اخلاقی مثل ولایت مداری، از خودگذشتگی، معنویت و بصیرت را در خود تقویت کند.

وی با بیان اینکه ایمان تقوا از شاخصه های بسیجیان است، افزود: با این دو ویژگی حق از باطل شناخته شده و اخلاص در نیت متبلور می شود.

رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: تعمیق مفاهیم دینی و اخلاقی در بین بسیجیان این شجره طیبه را پر بار و اهدافش را تسهیل می کند.

حجت الاسلام محبی ادامه داد: راهی که ملت ایران به ویژه جوانان قدم نهاده اند، دستاوردهای زیادی داشته که در دوران دفاع مقدس با پیروزی علیه دشمنان همراه بوده و امروز تعالی و پیشرفت در عرصه های علمی و فرهنگی را رقم زده است.

وی تداوم این مسیر الهی، انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه می دارد و الگوسازی آن در جهان، ریشه ظلم را از بین برده و مقدمه ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است

بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است