مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-25ورزشي

صعود گنج زاده و اباذری به دیدار نهایی/ تلاش کاویانی برای کسب مدال برنز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، با پایان روز نخست آخرین مرحله لیگ سری A در سال 2023 که از روز گذشته (جمعه - 3 آذر ماه) در شهر ماتوسینوس کشور پرتغال با حضور 1003 نفر از 72 کشور آغاز شد، - روز نخست رقابت های لیگ سری A پرتغال با صعود دو نماینده کشورمان به دیدار نهایی همراه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، با پایان روز نخست آخرین مرحله لیگ سری A در سال 2023 که از روز گذشته (جمعه - 3 آذر ماه) در شهر ماتوسینوس کشور پرتغال با حضور 1003 نفر از 72 کشور آغاز شد، سجاد گنج زاده و صالح اباذری راهی فینال شدند و مبینا کاویانی دیگر نماینده کاراته کشورمان به رقابت کسب مدال برنز راه یافت.

در رقابت های وزن 84+ کیلوگرم، سجاد گنج زاده ابتدا استفان جاکسیمویچ از اسلوونی را 7 بر یک شکست داد و سپس در دیدار با میشل گیسلاندی از ایتالیا یک بر صفر به برتری رسید.

او در دور سوم نیز 3 بر یک الکساندر کاشیاک از اکراین را شکست داد و در ادامه با برتری 3 بر یک مقابل فرقان کایلی از ترکیه راهی دیدار نیمه نهایی شد.

گنج زاده در نیمه نهایی با نتیجه قاطع 9 بر یک نیکلای سکوت از آلمان را شکست داد تا روز یکشنبه (5 آذر ماه) در فینالی تمام ایرانی با صالح اباذری دیگر قهرمان کاراته کشورمان به رقابت بپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود گنج زاده و اباذری به دیدار نهایی/ تلاش کاویانی برای کسب مدال برنز

صعود گنج زاده و اباذری به دیدار نهایی/ تلاش کاویانی برای کسب مدال برنز