مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-23اقتصادي

صنعت کشور را هوشمند می کنیم


وزیر صنعت، معدن و تجارت وعده داد که با برگزاری نمایشگاه در کنار همایش ها برای شرکت های دانش بنیان، فضایی جهت عرضه محصولات ایجاد شود و گفت: این یک حرکت جدی است تا بتوانیم به واسطه آن صنعت کشور را هوشمند و دانش بنیان کنیم.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت وعده داد که با برگزاری نمایشگاه در کنار همایش ها برای شرکت های دانش بنیان، فضایی جهت عرضه محصولات ایجاد شود و گفت: این یک حرکت جدی است تا بتوانیم به واسطه آن صنعت کشور را هوشمند و دانش بنیان کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس علی آبادی -وزیر صمت- در دومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با عنوان انقلاب صنعتی چهارم و صنعت شهر هوشمند اظهار کرد: اکنون زمزمه انقلاب صنعتی پنجم به گوش می رسد و پیام آن این است که دوباره اصالت را به انسان بدهیم تا انسان به عنوان محور تحولات و عامل اصلی همواره می ماند.

علی آبادی با بیان اینکه هوش انسانی هرگز تحلیل نخواهد رفت و همواره توسعه پیدا می کند اما این بار رقیبی به نام هوش مصنوعی دارد که باید خود را با آن به چالش بکشد، تصریح کرد: اما این اجازه به هوش مصنوعی داده نمی شود که به انسان برتری پیدا کند.

انسان می تواند خالق باشد و به همین دلیل خلیفه خداست و هوش آن همیشه رو به توسعه است؛ اما با تمام اینها اگر از هوش مصنوعی غافل شویم، تاثیرات آن را در جامعه می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت کشور را هوشمند می کنیم

صنعت کشور را هوشمند می کنیم