مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-09سياسي

تعیین تکلیف طرح 48 هکتاری مسکن و ساختمان های ناتمام اداری چرام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان‎های خبرگزاری دانشجو،محمد روستا(معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد)روز شنبه در بازدید از شهرستان چرام جلسه‎ای در خصوص بررسی وضعیت طرح 48 هکتاری مسکن شهر چرام و تعیین تکلیف ساختمان‎های نیمه تمام، - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح 48 هکتاری مسکن و ساختمان های نیمه نمام ادارات چرام تعیین تکلیف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان‎های خبرگزاری دانشجو ،محمد روستا(معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد)روز شنبه در بازدید از شهرستان چرام جلسه‎ای در خصوص بررسی وضعیت طرح 48 هکتاری مسکن شهر چرام و تعیین تکلیف ساختمان‎های نیمه تمام، راکد و رها شده سایت ادارات شهرستان چرام برگزار کرد.

در این نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل دفتر فنی استانداری، شهردار و شورای اسلامی شهر، دستگاه‎های خدمات رسان و اداری شهرستان حضور داشتند.

فرماندار و شهردار چرام خلاصه ای از وضعیت طرح 48 هکتاری و سایت ادارات شهرستان و مشکلات متصرفین و شهروندان ساکن در این طرح را بیان کرد.

روستا به بررسی مشکلات و تبعات ساخت و ساز های روز افزون و الزام شهرداری به ارائه خدمات به مردم پرداخت و بر تعیین تکلیف طرح 48 هکتاری چرام پس از یک دهه با ارایه راهکار مناسب و عملیاتی تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف طرح 48 هکتاری مسکن و ساختمان های ناتمام اداری چرام

تعیین تکلیف طرح 48 هکتاری مسکن و ساختمان های ناتمام اداری چرام