مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 22:252023-11-23ورزشي

یکی از برنامه های فدراسیون ژیمناستیک، پشتوانه سازی است


رییس فدراسیون ژیمناستیک با ابراز رضایت از کیفیت رقابت های انتخابی تیم ملی در اهواز، گفت: یکی از برنامه های فدراسیون پشتوانه سازی برای رده سنی بزرگسالان است.

- ایسنا/خوزستان رییس فدراسیون ژیمناستیک با ابراز رضایت از کیفیت رقابت های انتخابی تیم ملی در اهواز، گفت: یکی از برنامه های فدراسیون پشتوانه سازی برای رده سنی بزرگسالان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حقدادی امروز دوم آذرماه در حاشیه برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی ژیمناستیک در اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اولین بار شاهد برگزاری مسابقاتی با استقبال این چنینی هستیم.

18 استان کشور در رقابت های انتخابی تیم ملی حضور داشتند و این مسابقات منجر به حضور ورزشکاران در تیم ملی الف و ب خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های فدراسیون نیز پشتوانه سازی برای رده سنی بزرگسالان است و در راستای کیفی سازی ورزشکاران، برنامه های لازم توسط کادرفنی تیم ملی و شاخه هنری به عمل خواهد آمد.

رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی با شرایط خوبی در استان خوزستان برگزار شد و از حمایت های بی دریغ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قدردانی می کنم.

خوشبختانه هم تعداد تیم های شرکت کننده و هم کیفیت مسابقات از شرایط نسبتا خوبی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از برنامه های فدراسیون ژیمناستیک، پشتوانه سازی است

یکی از برنامه های فدراسیون ژیمناستیک، پشتوانه سازی است